THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

. iloveyouu .

S I N G L E _ M I N G L E , ada kisah neyh .

single mingle oiyt ! laky laky , 
yunx jauh mary dekad , yunx dekad
mary rapat , yunx rapat mary lihat ..
sape maw aku ?? isi borang . 
ambil number , andd sila tunggu sebentar ... HAHA ! aku dox buad mcm  aku neyh cun , tpy .. haram ta cun pown
HAHA ! stai kutuk diri sendiri bak hg , 
tapetape , ceni lhaa baguss , sedarr diri.
ada setengah tuu , dox perasan diri dye da ckop perfect , da lawa , cun , comel , eleh , aku tgok haram ta cun pown , nenek wa lawa lgyik maa .. 
belagak DIVA toy minah neyh , law cun tape lhaa jugakk , haiyakk ! da lhaa barang mahal , besarrr punya ! bhahahahha ... bgyik laky ahh tuu , haha..wehh , pmpwn ... aku meluat lhaa kad hg , jgn dox buad cun sgt , hg dok kate kat orang , silap hari bulan orang my rogol hg balek bru taw , kata kat orang , mcm SHIAL doww betyna neyh.
baju da sendat , ketat . astOo p tarek baju tuu bgyik nampak tuuutttt .. da lhaa besaqq hg punyaa .. haiyakk ! laky sume tertarek andd suke kad hg , bukan sbb muke hg lhaa wexh , sbb barang hg , hg bodo toy lhaa ! laky sume dox usha barang hg , manyak bodo ini pmpwn .. HAHA ! laky couple gn hg mane ada yunx jujo , ikhlas , sume nx barang , yunx ta ensem ada lhaa couple ikhlas gn hg , BAJET lhaa ! da muke ta cun , nx carikkk balak yunx ensem , bole blah lhaa babik oiyt ! pulun ahh kaw dear !! 
fuck youu foreverrr pompuan !!! 

0 comments: