THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

. iloveyouu .

. sedeyy ouh . grr

sedih lhaa jugakk , smlm aku tgox status budax uhh , aq teruss tanya balak aku pasal tuu , balak aku ckp dye tabuat , arhhh , aku tataw lhaa nx caye spea , sbnrnya aku caya budax uhh , tpy aku tanak amek port , aku nx buat tataw jerk kad budax uhh , aku nak caye kat balak aku jerk , urmm , wlwpwn nty aku yunx akan terluka , tape , asalkan skunx aku dgn dye , dye ckp dye xkn tinggal aku , kita tengok jerk nanti ape akan jdy , aku syg sgt sgt kad kaw tawuk ! 



Dalam diri ini berbagai DUGAAN & cabaran yang harus kita lalui..pasti ada yang KECEWA pada suatu hari nanti..tetapi BILA HATI DAH SAYANG..berbagai halangan RELA aku tempuhi walaupun hati ku bagai ditusuk SEMBILU..ADAKAH KAU SETIA dengan diri ku ini ! berbagai kata kata indah kau katakan padaku..RAMALANKU BENAR..semuanya palsu ! aku bukannya jenis PAKAI BUANG bile diperlukan kau ambil , bile tanak kau buang saja , kau BINA MAHLIGAI DARI AIR MATA ku ini..tetap AKULAH KEKASIHMU..


0 comments: